Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Sobota Květen 10 01:38:00 CEST 2003

> Mozna to z toho meho prispevku nebylo uplne jasne, ale coreutils je nutne
> patchovat.

Pro oci nevidim, to patchovani jsem uplne prehlid.

> Pro coreutils 5.0 je na acl.bestbits.at ke stazeni SuSE rpm, ktere by
> snad melo byt (prinejhorsim po rekompilaci) pouzitelne i na jinych RPM
> distribucich.

Pouzivam slacka, s rpm se nekamaradim. Zkousel jsem kompilovat, ale zatim
se nezadarilo ;-). Ty patche mi prijdou udelany hrozne horkou jehlou, proc
4 patche musim delat pres patch -p1 a dalsi 2 pres patch -p0? Navic ty
patche vyzadujou automake 1.7, ktery je teprv pul roku stary, ale budiz.
Zasadni problem, na kterym jsem ale skoncil je, ze patch
coreutils-xattr.diff pridava radku, kde se odkazuje na
attr/error_context.h a attr/libattr.h a tyhle soubory vubec nikde nemam, a
proto mi 'make' s touto hlaskou skonci ;-(. Jak se vam to podarilo
zkompilovat?

> Pokud byste s tim nekdo mel problemy, tak se ozvete, zkusim napsat nejakou
> www stranku s informacema.

budu rad, kdyz neco spachate.

Marek Barton

PS. mimochodem to rpmko s binarama coreutils-5.0-0.i586.rpm z
acl.bestbits.at se mi jevi jako poskozeny.