Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pondělí Květen 12 18:51:47 CEST 2003

> Jenze ty patche nejsou distribuovane jako nejaky balik s dokumentaci.
> Proste to nekdo udelal a vytvoril rpm pro SuSE. Ja osobne jsem docela rad
> i za to.

urcite, moc si vazim lidi, kteri obetuji svuj cas a um pro zdokonaleni
linuxu. Filesystem s ACL linux urcite potrebuje uz jen kvuli tomu, ze
konkurence je v tomto napred. Tesim se, az tohle vsechno bude standartni
soucasti bezne distribuce.

> No autori to zrejme testovali na SuSE a ja to bez vaznejsich problemu
> zkompiloval na Debian testingu. Vy jste prisel na to, ze na Slacku bez PAM
> a s knihovnami od SGI to nejde ... to se stava.

ok, cesta je trnita, ale nastesti k cili vede a to i diky linoxovy
konferenci a nadsenych prispevatelu ;-). Myslim si, ze ACL je opravdu
slibny project a doufam, ze snad autori prispeji k rozsireni projektu i
tak, ze odladi distribuci patchu, aby se dala aplikovat na vice
ruznorodych systemu.

> Abych byl taky trochu konstruktivni -- spoluadministruju jeden server se
> slackem, tak az nebudu mit co delat, zkusim to na nem zkompilovat (i kdyz
> tam neni fs s acl).

no mam ted s tim bohate zkusenosti, tak v pripade problemu me nevahejte
kontaktovat ;-)).

Marek Barton