Samba a slozitejsi prava

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 23:37:28 CEST 2003

> Vite, ext ma za sebou mnohem delsi vyvoj a kod ani struktura se nemeni
> kazdy rok. Takze minimalne vetu "funguje alespon rok" bych bral nejmene
> s rezervou. Vcetne toho, ze kazdy masivni zasah do jadra smrdi alespon
> jednim pruserem (ktery neni videt, protoze to pouziva minimum lidi vuci
> vecem zahrnutym primo v jadre).

Nemluvim o ext2 vs. xfs, ale o ext2/3 + ACL vs. xfs + ACL. Snad mi
nechcete tvrdit, ze ACL na ext2/3 funguji lepe a dele (*) nez na XFS!?

> Zkusit != vedet, ze to *opravdu* funguje i v horsich nez normalnich
> podminkach.

Ale vzdyt presne to pisu! Ja jsem pouze konstatoval, ze to alespon chvili
fungovalo, coz samo o sobe je taky uzitecna informace. Na to, ze o nemuzu
nic rict o stabilite nebo pouziti v "horsich" podminkach jsem explicitne
upozornil, takze prilis nechapu tohle vase rypani s != a *.

-- Honza Houstek

(*) rejpalove necht to chapou jako funguji (lepe && dele), i kdyz IMHO to
plati i s jinymi uzavorkovanimi