Samba a slozitejsi prava

Úterý Květen 13 10:50:27 CEST 2003

On Mon, May 12, 2003 at 11:37:28PM +0200, Honza Houstek wrote:

> Nemluvim o ext2 vs. xfs, ale o ext2/3 + ACL vs. xfs + ACL. Snad mi
> nechcete tvrdit, ze ACL na ext2/3 funguji lepe a dele (*) nez na XFS!?

No, nechci se hadat, ale s ACL jsem experimentoval v dobe, kdy prakticky
jediny FS bylo ext2 a o zurnalovani si vsichni mohli nechat jen zdat.
Taktez jsem si pocetl nejake ty konference o ostatnich FS, kdyz jsem si
o nich zjistoval informace (tedy ne jedna pani povidala).

Seznam problemu (kazdeho) FS je hodne dlouhy, nicmene dlouho pouzivane
FS (a neprepisovane kazdou chvili z gruntu) maji tendenci obsahovat
dobre vychytany kod.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz