xfs_freeze & xfs_dump

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Květen 13 14:10:10 CEST 2003

On Mon, May 12, 2003 at 08:42:03PM +0200, Honza Houstek wrote:

> [...]
> problem s UUID toho fs. K tomu, abych ten zmrazeny image mohl zalohovat
> pomoci xfsdump ho totiz musim primountovat a to zase musim (podle man
> xfs_freeze) s parametrem nouuid, aby na systemu nebyly dva svazky se
> stejnym uuid. Jenze xfsdump prave podle toho uuid tusim identifikuje
> zalohy, takze si nejsem uplne jisty, jak by to dopadlo. Navic man mount se
> o nouuid vubec nezminuje.
>
> Nemate nekdo vice informaci? Zejmena ten, kdo tvrdil, ze mu na zmrazenem
> fs xfsdump beha? Vsak ja si ho casem v archivu najdu (zatim se mi to

Byl jsem to ja, kdo to tvrdil a skutecne mi to tak funguje. Muj postup:
(zkuste ho a pokud nefunguje, tak je tam cosi shnileho :)

# mkfs.xfs /dev/hda3
# mount /dev/hda3 /mnt
# cp -a ~/cokoliv/ /mnt
# xfs_freeze -f /mnt
# xfsdump -f test -F /dev/hda3

Tohle u mne skutecne funguje. Nenapada mne, co muzete mit spatne, ale
to ze by program ktery ma zmrazit fs za ucelem zalohovani by zmrazil i
zalohovaci program mi pripada skutecne nesmyslne :)

(rano jsem sem posilal zpravu, ze se na to dneska kouknu, a poslu
vysledek a kde nic tu nic. tak doufam, ze tato zprava projde)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty