Lze vratit software dodany s notebookem?

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Květen 13 21:14:23 CEST 2003

Petr wrote:

> Ja prodavam PC zasadne s OEM Windows (no, mam takove zakazniky, no) a na
> faktury rozepisuji zasadne a vzdy ceny veskereho HW i cenu Windows. Ptal
> jsem se kdysi jednoho pravnika a on mi rekl, ze pokud nejaka cast smlouvy,
> coz EULA je, odporuje nasim zakonum, pak je smlouva v teto casti neplatna.
> Zajimave by bylo, kdyby nekdo zaplatil pravni posouzeni EULA a nechal
> vyskrtat vsechna nezakonna ustanoveni. To by z ni asi moc nezbylo, snad jen
> "Microsoft corporation ltd." :-)

Hmmm....
takze vyhrabal som OEM krabicu so zmluvou a zacitujem:
MS tymto udeluje SPOLOCNOSTIAM nevylucne pravo distribuovat jednu
kompletnu jednotku prilozeneho produjtu spolocnosti MS v ramci balika
Pocitacoveho HW SPOLOCNOSTI. SPOLOCNOST nesmie propagovat, ani ocenovat
Produkt samostatne mimo pocitacoveho HW....

Neviem, ale toto asi ziadnemu nasmu zakonu neodporuje, takze by
to malo byt platne. Aj ked je to divne ale nechcu ludom hovorit
co za to maju...

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799