spinac 220V na seriovy port

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Středa Květen 14 12:08:29 CEST 2003

> Nic ve zlym, mozna jste absolvoval nejake zkousky .. ale tenhle
> udaj mate odkud, smim-li se ptat ?

na skuskach sa na taketo veci nepitaju a udaj mam zafixovany
pravdepodobne zo zaciatkou co som zacar robit zariadenia na LPT port.

> Mozna uz se mi to vykourilo z hlavy, ale pokud si pamatuju, je
> vstupni proud z TTL 0,4 mA (H) resp. -2 mA (L).
> Budice na LPT jsou staveny na zátěž 10 TTL. Pak ale muzou
> poskytnout proud 4 mA (H - tady "proti zemi") resp. 20 mA (L -
> tedy "proti +5V" ktere ale na LPT nenajdeme).

nebudem sa hadat ale moja pamet hovori nieco otom ze toto su parametre
klasickej TTL logiky ale budice zbernic maju tieto parametre o nieco
vyssie.

> Vas udaj 100mA mi proto pripada hooodne nadneseny ...
> Na druhou stranu dostatecny proud na rozsviceni optoclenu tam
> samozrejme muzeme vyzdimat (vystup LPT proti zemi).

To urcite kedze mi to funguje.

> Souhlasim. Navic se to zbytecne komplikuje a ten dalsi zdroj by
> byl zapnuty porad -> pokud by se nepotreboval bylo by vhodne jej
> vypnout ... a jsem tak kde jsem byli.

Zdroj mi ide vkuse kedze bez neho su zariadenia vypnute. v osemportovej
verzii pouzivam trafacik na signalne ziarovky (24V 2W) a ten je stavany
na konstantnu prevadzku. Pri pouziti 12V reley sa moze pouzit 12V z PC
optocleny by som tam nechal kedze LPT port 12V nema moc v laske alebo
aspon pouzil TTL budice z otvorenym kolektorom.

--
Powell: Iraq HAS weapons of mass destruction!
Reporter: How can you know?