Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 15 10:05:38 CEST 2003

Dne čt 15. května 2003 09:41 jste napsal(a):
> Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz> writes:
>
> Ja to videl...  Bylo to o tom, ze kdyz se vam nejak dostanu na pocitac
> (worm, fyzicky pristup, atp.), tak vam budu moct sebrat certifikaty,
> odposlechnout heslo a to je strasna bezpecnostni dira a banky by s tim neco
> mely delat...
>
> Kdyz z toho vyberu to uzitecne, tak to bylo:
>
>   Lepsi je pouzivat banku, ktera pouziva dodatecna zabezpeceni pro
> provadeni bankovnich operaci (mobilni klic, autorizace pres SMS atp.)
>
> IMO nafouknuta bublina...
>
> O.

Přesně tak.

Pokud takové věci používám tak v žádném případě nestrkám svoje certifikáty do
cizích strojů (obzvláště kavárny) a k svému soukromému nikoho cizího nepustím
a taktéž tam nepustím žádný virus a pod....

Prostě je to věc zabezpečení a pokud mám na PC důležité věci co se dají
zneužít tak si taky musím zabezpečit PC.

Když si vyberu peníze z banky tak je taky nenechám ležet v práci někde na
stole a peněženku si taktéž hlídám a to stejné musím udělat s PC.

Ovšem hromada bfu o tomto nemá ani potuchy - no prostě je to tak jako s
platebníma kartama. (Například ty podvody z opravou bankomatů - kdo muže být
tak blbej? )

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |