Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Čtvrtek Květen 15 10:30:40 CEST 2003

On Čt, 2003-05-15 at 10:05, Petr Šobáň wrote:
> Přesně tak.
>
> Pokud takové věci používám tak v žádném případě nestrkám svoje certifikáty do
> cizích strojů (obzvláště kavárny) a k svému soukromému nikoho cizího nepustím
> a taktéž tam nepustím žádný virus a pod....

Ano, problem je v tom, ze my, coby pocitacovy odbornici jsme si plne
vedomi vsech moznych i nemoznych rizik a tak se podle toho chovame. Ale
prevazna vetsina uzivatelu e-bankovnich produktu o tomto nema ani
potuchy a pro takove uzivatele tento system neni zrovna vhodny. S
platebnma kartama je to podobne !

> Prostě je to věc zabezpečení a pokud mám na PC důležité věci co se dají
> zneužít tak si taky musím zabezpečit PC.

A kdyz to neumim, najmu si nekoho, kdo mi to zabezpeci :-)))) Asi ne ze!
Jeste ke vsemu, kdyz sama sporitelna nabada k vypnuti zabezpeceni v
prohlizeci, aby to mohlo fungovat. To aby clovek pak nechodil na
internetu nikam jinam :-(

> Ovšem hromada bfu o tomto nemá ani potuchy - no prostě je to tak jako s
> platebníma kartama. (Například ty podvody z opravou bankomatů - kdo muže být
> tak blbej? )

A ze chodi na SMS upozorneni, jednak SMS muzou mit spozdeni a pak, co je
vam to platne mit na SMS, ze vam nekdo manipuluje s uctem ? Vite prece
jak funguji reklamace, zejmena u Sporitelny. Nikde zadny dovolani a
nepomaha moc ani Obcanske Judo :-(

M.