Nastaveni jadra pro iptables

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 16 14:04:01 CEST 2003

On Fri, May 16, 2003 at 12:44:56PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Ja jsem pripraven si jadra kompilovat, ale kvuli Marcelovi
> musim jeste cist linux-kernel, linux-net, a nejlepe radsi i redhat-announce,
> a z techhle vsech mist vytahovat patche, ktere pak aplikuju na sve 2.4.20.
>
> 	"Use a vendor kernel" je jen castecne reseni tohoto stavu.

Ale dostatečné. Chce to jen věřit výrobci své distribuce. Spravuji asi
dva tucty serverů s Red Hat Linuxem 7.2, 7.3 a SuSE 8.1. Všechno co jsem
musel udělat bylo rpm -ivh nove_jadro a restart.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX