Mount - partitions

Jax jax-konf na seznam.cz
Neděle Květen 18 21:12:02 CEST 2003

Preji dobry den,
jednoho krasneho dne jsem se rozhodl, ze budu zcasti bojkotovat produkty
Velkeho Billa a nainstaloval jsem si na notebook Linux. Disk mam rozdelen na
nekolik partitions. Na jednom je NTFS systemovy disk pro WinXP, druhy je
FAT32 pro WinXP, treti systemovy pro Linux a ctvrty je jakysi cache pro
Linux.
Precijenom se ale jeste pripojuju na Inet a vetsinu veci delam ve Woknech a
tak bych potreboval se i v Linuxu dostat na onen Woknowsky disk. Ale jaksi
se nemuzu dopatrat, jak ma byt presne napsany ten MOUNT, aby to fungovalo. Z
manualu moc chytrej nejsu a v  knizce "Jemny uvod do systemu UNIX" uz nejni
vubec nic. Vyzkousel jsem plno moznosti, ale porad nic.
Predem diky za jakykoliv napad
                    Jenda Balak alias Jax