cannot load MySQL extension, please check PHP Configuration

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pátek Květen 23 14:07:23 CEST 2003

Mgr. Michal Nikitinský wrote:
% Dpbrý den,
%
% instaloval jsem RH 9. MySQL se zdá být na první pohled v pořádku - nepracuji
% a nemám žádné zkušenosti s MySQL , jen jsem to měl nainstalovat.
% Takže jsem zkusil:
% přidat do /etc/php.ini   extension=mysql.so  --- nepomohlo
% vytvořit /etc/php.d  soubor mysql.ini  s příkazem   extension=mysql.so  ---
% nepomohlo
% najít na disku soubor mysql.so a zkopírovat jej do /usr/lib/php4  k ostatním
% dvěma .so
%         -- nepomohlo

A zkusil jste nainstalovat balik php-mysql*.rpm ?
:)

--mm                                                            Michael Mráka