cannot load MySQL extension, please check PHP Configuration

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Pátek Květen 23 15:22:30 CEST 2003

> A zkusil jste nainstalovat balik php-mysql*.rpm ?
> :)

--- nodyťjo -- ty největší problémy bejvají často nejblbější ... - už jsem
na to taky přišel,

nicméně furt mi to nefachá - nemůžu se přes web(phpMyAdmin) přihlásit,
ačkoliv mám heslo na 100% správně. Kámoš to zkoušel přes nějaký jednoduchý
php script a vůbec se s tím MySQL serverem nespojil (statické stráky
normálně fungují).

Prostě je to dneska zase masakr ....

Napadlo mě: od rh7.3 mi nefungují přihlašovací formuláře v php na žádném
webmailu (nocc, fereimeil, IMP, ....) místo hesla to šle nějaký nesmysly -
tek jestli to nemůže souviset s kódováním ....

no nic - omlouvám se za blbý dotaz :o)) a díky ... minik