cannot load MySQL extension, please check PHP Configuration

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Květen 23 15:38:26 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 03:22:30PM +0200, Mgr. Michal Nikitinský wrote:

> --- nodyťjo -- ty největší problémy bejvají často nejblbější ... - už jsem
> na to taky přišel,
>
> nicméně furt mi to nefachá - nemůžu se přes web(phpMyAdmin) přihlásit,
> ačkoliv mám heslo na 100% správně. Kámoš to zkoušel přes nějaký jednoduchý
> php script a vůbec se s tím MySQL serverem nespojil (statické stráky
> normálně fungují).

Muzete se prihlasit k databazi radkovym klientem? V my.cnf se definuje
unixovy socket na kterem mysql posloucha. Je vhodne, aby aplikace
zapisovala do stejneho :-). Prava pro prihlaseni do databaze jsou
v~poradku? Nastavuji se v databazi mysql, tabulka user. Zde je nutne pro
kazdeho uzivatele, ktery se ma prihlasovat z localhostu dat do tabulky
zaznam. Minimalne pro roota by pristup mel byt neomezeny a defaultne
povoleny z jakehokoliv pocitace i localhost.

-- Dalibor Straka