pohlad na outsourcing - Re: accounting software do netcafe

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Sobota Květen 24 00:41:18 CEST 2003

Dňa Pi, 2003-05-23 at 16:06, Aben Siatris napísal:

> urcite firme ked mate na serveri velmi citlive data, vyvijane nove technologie,
> etc..? :) bol by som blazon :)

Myslel som, ze do tejto debaty sa nezapojim, ale moj osobny nazor je, ze
ste tochu mimo.

Postavte si na jednu stranu firmu ktora, sa venuje profesionalne
outsourcingu a ma povedzme niekolko desiatok zmluv na outsourcing a jej
dlhodoby zamer je byt v outsourcingu co najlepsi (potom su aj ty
najlepsi a najvatsi klienti :) ).

Na druhu stranu admina, ktory ma od Vas plat.

Koho je pre Vasu konkurenciu jednoduchsie podplatit, pokial ma zaujem o
tie Vase technologie?

Firmu, ktorej v pripade, ze sa dostane co i len do podozrenia z takychto
praktik hrozi krach, lebo s nou klienti zrusia zmluvy, co by pre nu
mozno mohlo znamenat vatsie skody, ako sposobila Vam?

Alebo podplatit nejakeho admina, ktory pride len o svoj plat ked ho
vyhodite a konkurencia mu zaplati tolko, ze na ten plat sa bude moct ...
Clovek, ktory da osud svojej firmy do ruk niekoho koho nieje problem
podplatit asi blazom bude.

> a ukradnuty know-how mi neosetri ziadna zmluva na svete

V tomto s Vami plne suhlasim, preto by som to nezveroval cloveku, ktory
to moze kedykolvek predat konkurencii. A to, ze ho poznate ... mozno
konkurencia pozna jeho vysku konta, dlhy, zivotne sny ... a v konecnom
dosledku je lacnejsi (na podplatenie) ako nejaka firma, ktora by
riskovala omnoho viac ako plat jedneho zamestnanca.

--
Patrik Ostrihon
Technicky riaditel