pohlad na outsourcing - Re: accounting software do netcafe

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Sobota Květen 24 01:27:06 CEST 2003

> Koho je pre Vasu konkurenciu jednoduchsie podplatit, pokial ma zaujem o
> tie Vase technologie?
>
> Firmu, ktorej v pripade, ze sa dostane co i len do podozrenia z takychto
> praktik hrozi krach, lebo s nou klienti zrusia zmluvy, co by pre nu
> mozno mohlo znamenat vatsie skody, ako sposobila Vam?
>
> Alebo podplatit nejakeho admina, ktory pride len o svoj plat ked ho
> vyhodite a konkurencia mu zaplati tolko, ze na ten plat sa bude moct ...
> Clovek, ktory da osud svojej firmy do ruk niekoho koho nieje problem
> podplatit asi blazom bude.

Kdyz chci ziskat tajne informace z firmy X, jaky bude rozdil mezi tim, ze
podplatim admina, ktereho firma X zamestnava, nebo nejakeho admina firmy
Y, ktera firme X dela outsourcing?

IMHO je docela pozde a vy jste to nedomylel. Co jste myslel tim
"podplacenim firmy"?

-- Honza Houstek