Tuhnuti MC na konzoli

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 25 19:58:29 CEST 2003

> No ja fakt nevim jak to popsat, s linuxem teprve zacinam a tohle jsem
> nenastavoval ja. Jedna se o RH9 a problem nastal, kdyz se na server
> pridelila druha verejna IP. Ten clovek, co to nastavoval linuxu rozumi
> velmi dobre, ale asi na neco zapomel, takze pri bootu to proste nejak
> nevedelo, jestli si to ma pridelit IP 123.xxx.xxx.xxx nebo radeji
> 234.xxx.xxx.xxx nebo dokonce 192.168.1.1 :-) Nakonec si to pridelilo
> 127.0.0.0 a bylo vystarano :-) Asi to popisuju dost zmatene, no
> zacatecnik.

Popisujete to opravdu velmi zmatene. IP adresu totiz nema stroj jako
takovy, ale jeho sitove rozhrani. Navic zdaleka neplati 1 rozhrani ==
1 adresa, na jedno rozhrani muze byt adres vice, nektera rozhrani adresu
mit nemusi a muzou se vyuzivat k specialnim ucelum (bridge, vlan),
rozhrani muzou mit aliasy ...

Kazdopadne RH prilis neznam, ale kdyz jsem ho znamemu doma instaloval jako
gw + proxy domaci site, tak jsem to bez velkeho premysleni naklikal a
popisovane problemy jsem nevidel. Takze chyba mozna bude nekde jinde ...

-- Honza Houstek