Zachytavani videa s kartou DVRaptor

Lukas Zapletal zapletal na inf.upol.cz
Úterý Květen 27 12:01:29 CEST 2003

Zdravim!
 Mam digitalni strihaci kartu DVRaptor. Ovladace pro Linux samozrejme
firma Canopus nedodava (a pro windows nabizi 2 roky stare ovladace
ktere padaji). Nicmene tato karta obsahuje analogovy vstup s chipsetem
Philips SAA7108, ktery linuxove jadro naslo (SuSE 8.1). Dokonce
ten SuSE pomocnik informuje, ze existuje ovladac saa7108.so, ktery
by se dal pouzit.
 Take by me zejimalo, jestli by s touto kartou slo zachytavat alespon
analogove. Co musim udelat, abych tento ovladac nainstaloval a pokusil
se pouzit. Nemam zadne zkusenosti s video4linux...
 Druha vec, ktera me zajima je ta, ze na moji zvukove karte Audigy je
port IEEE, ktery umoznuje pripojit digitalni kameru. Muj system ji
sice nasel, ale video4linux utilita nic nenajde. Nemate nekdo
zkusenosti s pripojovanim?
 Diky za informace

--
Lukas Zapletal      [lzap na root.cz]