REDHAT CZ???

Štěpán Liška stepan na comlinks.cz
Pátek Květen 30 10:00:26 CEST 2003

Milan Kerslager napsal(a):

>Co se tyka me osoby, pak nadale pracuji a podilim se na zlepsovani
>materske distribuce (tj. hlaseni problemu do Bugzilly, beta testovani,
>dopisuju si s tvurci ruzneho SW [ktery ma treba potize s cestinou, dnes
>spise s UTF-8] a vyrabim RPM balicky, ktere v RH potrebuju [at uz proste
>doplnky nebo kvuli cestine] a snazim se je vsechny poskytovat volne
>vcetne zdroju a zaplat na nize uvedenem URL).
>
>Majoritu prekladu ale od rozchodu s p. Rejchrtem nedelam, prevzal to
>Miloslav Trmac <mitr na volny.cz>.
>
>ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/

> [...]
Ted mam dotaz trosku mimo tento thread.

Nedavno jsem dokopal konecne RH8.0 pomoci vasich balicku do alespon
slusneho stavu zobrazovani na konzoli, i kdyz mc stale vzdoruje. Trosku
se bojim upgrade na RH9.0. Zpravidla jde problem zredukovat na "budu mit
ceske znaky v manu, nebo ramecky v mc?"

Muj dotaz tedy zni, mam se poustet do upgrade, nebo zase budu muset
vsechno prenastavovat?

Diky,
  Stepan Liska.