REDHAT CZ???

Pátek Květen 30 10:18:54 CEST 2003

On Fri, May 30, 2003 at 10:00:26AM +0200, Štěpán Liška wrote:
> Ted mam dotaz trosku mimo tento thread.
>
> Nedavno jsem dokopal konecne RH8.0 pomoci vasich balicku do alespon
> slusneho stavu zobrazovani na konzoli, i kdyz mc stale vzdoruje. Trosku
> se bojim upgrade na RH9.0. Zpravidla jde problem zredukovat na "budu mit
> ceske znaky v manu, nebo ramecky v mc?"

MC v RH 9 umi zachazet s unicode znaky a zobrazuje je spravne. Muzete si
ho jenom prelozit ze SRC balicku.

> Muj dotaz tedy zni, mam se poustet do upgrade, nebo zase budu muset
> vsechno prenastavovat?

Konzole je vec fontu a mapy klavesnice (+ prepinac, ktery prekoduje ISO
mapu do Unicode).

Prechod mezi verzemi distribuce je spise o prechodu mezi verzemi
pouzitych programu. Neni perspektivni, aby tvurci distribuce v zajmu
bezproblemoveho prechodu pri upgrade omezili vstup novych verzi
pouzitych programu (protoze vetsina lidi upgraduje proto, ze evoluce
programu X a Y pokrocila k lepsi pouzitelnosti).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz