Nabídka zboží: Čerstvý software (Linux & Open Source)

RAY ray na cmd-site.net
Sobota Květen 31 15:02:39 CEST 2003

Tak jsem se dočetl v pravidlech týhle v pravdě užitečný konfery, že je sem
možné poslat tak trochu komerční e-mail, takže i já přispívám svou troškou do
mlýna :-)
Nabízím tedy čerstvý software pro Linux v mém e-obchodě ve kterém se snažím
mít co nejnovější software, který je aktuálně pro Linux k dispozici (je libo
třeba OpenOffice.org 1.1 Beta 2 CZ? :-) ?. Ceny srovnávat nesmím, takže jen
podotknu, že ceny patří mezi nízkými k těm nejnižším :-)
Bližší info: http://obchod.cmd-site.net
Toť vše :o)

--
Jiří Stavinoha |  CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net