pouze občasný boot s prametrem hdb=ide-scsi

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Listopad 5 00:33:03 CET 2003

Dobrý den!

Narazil jsem na tento problém:
Občas potřebuji přenést svůj disk do jiného stroje s vypalovačkou.
Abych tam mohl pálit, potřebuji bootovat s parametrem hdb=ide-scsi. Chtěl jsem
do LILO vložit tuto volbu, ale mám pocit, že hardwarové parametry mohu
vkládat pouze pro implicitní volbu, která se provede, pokud nezvolím nějakou
jinou, což mi připadá poněkud nepraktické, protože bych musel pokaždé volit
nabídku bez tohoto parametru. Nebo je to tak, že hardwarové parametry stejně
platí pro všechny volby? Nebo by nevadilo, pokud bych s tím parametrem
bootoval pokaždé, tj i na stroji, kde není vypalovačka? Nebo je to ještě
jinak?

Díky za případnou pomoc...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

http://www.balustrada.cz/bratrstvo/cislo.phtml?0305_rozhovor Rozhovor s Janem
Sokolem - Jak vést řeči, které jsou o něčem.
Citát na závěr:

Říkáte-li malé pravdy, lidé vám naslouchají.
Říkáte-li ty veliké
neuslyší vás nikdo...