Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Středa Listopad 5 23:56:12 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 04:00:05PM +0100, Radek Vybiral wrote:
> Jo aha, tohle bude taky jeden z těch uživatelů, co se naučil
> apt-get a teď rozesílá na všechny strany svoje moudra...
>
> Já vím, ono slovo Red působí na jistou skupinu lidí stejně
> jako na býky, ale jednou je nějaká firma v této oblasti
> pokládána za leadera a její produkty jsou certifikovány na
> dost řešení, takže porovnávat s tím instalaci Debiana na
> home-computer pro Wifi připojení je dost mimo...

> On Wed, Nov 05, 2003 at 05:53:27PM +0100, Milan Kerslager wrote:
> Hmm... Asi každý mluvíme o jiné třídě.

Jasne, bacha, velky kluci se tu bavi spolu...
Zajimalo by me, cim se tu na ostatni vytahujete. Tohle se snad
muze stat jen v nasich malych pomerech. Nikdo vam neupira vase
znalosti, zkusenosti a pripadne moznosti - a co? Tenhle typicky cesky
zpusob prezentace sam sebe tim, ze se ohanim jakej jsem king, protoze
jezdim v super bouraku (ktery jsem ani nevymyslel ani nevyrobil), je
ponekud trapny.

Mimochodem, nic ve zlem, ale zajimalo by me, cim jste touhle
diskuzi prispeli k tematu teto diskuzni skupiny. Uz jednou jsem
navrhoval, aby se pro tyhle ucely zalozila skupina Linux Commercial.
Ostatnim se omlouvam, ale uz me nebavi nachazet ve schrance tohle
mlaceni prazdne slamy.

							Vladimír Láník