!!PROBLEM!!

Robert Pospíchal konfera na h2so4.cz
Sobota Listopad 8 23:49:20 CET 2003

Par Lidi, a jsou to doopravdy Lide s velkym L, se tady snazi delat kvalitni
support ohledne Linuxu, proto to velke L. Pokud Vas trapi obdobne problemy,
mate nemocnou prostatu ci nedostatecnou erekci, doporucuji volat hotline
Microsoftu v pul dvanacte v noci Vam jiste radi pomohou. Vas dotaz je tady
bezpredmenty a hloupy. Zamerne odpovidam do listu konference, doufam ze jsem
prvni i posledni. Pokud se ostatni nechaji vyprovokovat stejne jako ja,
splnil Vas mail svuj ucel.

Robert Pospichal

>Poradte mi prosim. Mam notebook Toshiba Tecra 510cdt a muj problem je
>nasledujici:
>Jakmile nainstaluji na cisty hdd windows (zkousel jsem to nekolikrat), tak
>mi po instalaci zacnou nabihat a vyhodi mi  hlasku: "Chybne volani
>dynamickeho propojeni VxD zarizeni 3,  sluzby B. Konfigurace systemu
windows
>neni platna. Spuste znovu instalaci systemu a problem opravte."
>Ovsem pusteni instalace znovu vubec nepomuze a nevim co s tim. Moc dekuji
za
> [...]

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.532 / Virová báze: 326 - datum vydání: 27.10.2003