vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Listopad 10 08:57:51 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003 16:37:30 +0100, Jaroslav Lukesh wrote
> tam

> Jo, diky, to jsem potreboval vedet. Takze GSX vlastne nepotrebuji pokud
> nechci na jednom stroji mit vic jak 4 virtualni stroje (pokud tedy je
> workstation stale limitovana na 4 stroje)? To je potesitelna zprava.

Hmm... neviem, skade mate ze vmware ws je limitovana na 4 stroje. Mne ich
osobne bezi sest... Je limitovana na 1 GB RAM, nic ine. GSX tento limit
nema, ESX nepotrebuje ani operacny system k behu. To je rozdiel medzi
nimi... No a samozrejme cena ;)

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice