vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Listopad 10 09:07:29 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003 19:59:41 +0100, Jaroslav Lukesh wrote
> vmware!
> by se

> aha, tak to asi bylo kvuli historii, kdy pocet soucasne jedoucich vmwaru
> byl omezen aby si to lidi nemohli rozsirovat. A kdyz se tomu dala
> jina licnce, tak to taky neslo?

Nie, mate to uplne pomylene... Na workstation je obmedzenie na 1 GB RAM pre
virtual PC. Co tym dosiahnete, ked budete spustat vmware pod vmware? Aj tak
na tej najvyssej urovni pouzijete len 1 GB RAM... Akurat by to bolo zrejme
poznatelne pomalsie. Takze je to viacmenej nepotrebne a prinieslo by to
zrejme iba viac problemov ako osohu.

> To ze to nejde spustit takhle, svedci jedine budto o ne uplne
> dokonale emulaci, nebo o licencni duvody.

Licencne dovody to nie su. A co je to dokonala emulacia? Nepoznam emulator,
ktory by bezal v emulatori emulatoru... ;) Ale mozno nakoniec nejaky je...

> Fakt je, ze jsem naposledy pouzival verzi 2.x a tam mi vic nez 4 pustit
> proste nesly.

Jo tak... Tak to je mozne... V tej dobe som ani nemal dost RAM na bezanie
viac strojov... :)

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice