vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 10 09:55:09 CET 2003

> Odesílatel: Vinclav Erich <vinclav na ives.vs.sk>
> Nie, mate to uplne pomylene... Na workstation je obmedzenie na 1 GB RAM
pre
> virtual PC. Co tym dosiahnete, ked budete spustat vmware pod vmware? Aj
tak

To byloo zpusobene tim, ze jsem si myslel ze vic nez 4 VM mi nedovoli a
timto bych jejich pocet zvednul. Byla to moje drivejsi zkusenost, proste
nad 4 VM jsem se nedostal.

> Licencne dovody to nie su. A co je to dokonala emulacia? Nepoznam
emulator,
> ktory by bezal v emulatori emulatoru... ;) Ale mozno nakoniec nejaky
je...

Naprtiklad jiz drive zmineny qemu, a nejen on, nasel jsem jich vic, ale
horky kandidat je qemu a vmware. Qemu podporuje COW disky, vmware ma svoje
vlastni nekompatibilni reseni. Ted jenom, jak to bude s backupem, ale na to
jsem jiz psal dotaz pred chvili.

JL.