server HW + linux

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:49:20 CET 2003

Mgr. Radoslav Findrik wrote:

> Zdravim,
> uz niekolko dni hladam, ale nieviem si dat rady: dostal som prislub
> urcitych (nie neobmedzenych) financii na nakup/stavbu SAMBA serveru.
>
> Vybral som si dosku INTEL SE7501CW2 (Clearwater 533) - nic lepsie ma
> nenapadlo. Mala by byt kompatibilna aj s RH9. Potrebujem k nej este ale
> SCSI radic (mirroring). Vyrobca odporuca Intel :-)

Vzhledem k tomu, ze mate omezene prostredky - co takhle IDE RAID?
Samozrejme hardwarovy s kartou treba od 3ware, Adaptecu nebo LSI. Jenom
si dejte pozor, at je to PCI-X nebo PCI 64bit - vsichni jmenovani
vyrobci takove karty maji, pokud se nepletu. Dobre zkusenosti
(spolehlive funguje) mam s 3ware 7506-8 v RAID 5 modu. Ale pro vas by uz
asi byly spise SATA varianty.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 at stud.fit.vutbr.cz