Lze udrzet vadny disk v poli?

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 21 09:22:43 CET 2003

> Nejsem si ted jisty, jestli ho nebudete muset do raidu pridat rucne pomoci
> nejakeho nastroje (raidtools, mdadm ci jak se to jmenuje). Ja ho rucne
> pridaval a nezkoumal jsem, zda to jde "samo". Tipl bych, ze ne.

  Musi se pridat pomoci raidhotadd. Stejne se tam dam neda, takze neni
problem, ze se musi i rucne vlozit.

  Pokud chcete automatickou rekonstrukci pole po padu disku, pouzivejte
spare disky.

								Michal Kara

P.S.: U Johanky na root.cz uz nejakou dobu lezi muj triclankovy miniserial o SW
raidech :-)

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----