informacni terminal (xwindows,kde + mozilla nebo firebird)

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 22 21:45:14 CET 2003

Dne Sat, Nov 22, 2003 at 09:22:05PM +0100, Jan Krnavek napsal:

> sorry .... myslel jsem to tak,ze opravdu bude vedle terminalu clovek
> linuxu neznaly,no a kdyz mi
> zavola ,ze terminal nejde a ja se tam  pres sit nedostanu ,tak mu reknu
> "vytahni to ze zasuvky a budu
> se modlit ,abych tam nemusel jet a vse pekne nabehlo"  Samozrejmne  ,ze
> na  sshcko by se nejake to heslo siklo :-]
> V terminalu  pobezi mysql + apache (ktery bude generovat aktualni www
> stranku ..data se budou pumpovat
> ze vzdaleneho mysql)  nebo budu na terminal primo posilat hotovou
> stranku .... takze zadna tajna "top secret" se nekona.

Pokud ma stroj garanatovane nabehnout je vhodne pripojovat disky jen RO a
ten datovy mit bokem, abyste ho pres to ssh mohl spravit - aby start masiny
probehl i bez pripojeni toho disku. Nekdy dokonce neni od veci disk
kompletne smazat a natahnout data znovu, aby byla v definovanem stavu.

Jinak to co hledate se typicky oznacuje jako kiosk mode, mozilla ho sice
nema podporovany uplne primo, ale s pouzitim vhodne domovske stranky se
zbavite menu a podobne + pri startu uplne bez window manageru nebude mozne
asi prejit na jinou aplikaci. Google poradi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.