informacni terminal (xwindows,kde + mozilla nebo firebird)

Jan Krnavek jan.krnavek na studentagency.cz
Sobota Listopad 22 21:52:27 CET 2003

Terminal ma za ukol pouze zobrazovat danou stranku...nic vic  (zakaznik
prakticky
uvidi pouze zabudovanou lcd placku )
Obsluha tam neni kvuli terminalu (to by me vedeni hnalo) a  casto se strida.
(navic k terminalu bude mit vztah asi takovy,jako ke vysavaci  ..zapnout
/vypnout)
hanz