Re: Použití Fedora Project v praxi a realita

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Listopad 23 21:07:23 CET 2003

> (*) "Jakes takes" znamena, ze to dali do distribuce, ale iso se s tim
ubalit
> nedaji, pokud tomu trosku neupravite frizuru/streva. At uz mluvime o RH
nebo
> o Mandrake, a at uz paranoidne predpokladame, ze vlastne nechteji, aby
nekdo
> balil image, nebo ze jsou proste takovy lemplove, ze to nefunguje na prvni
> pokus.

Nevim jak fedora nebo redhat, ale mandrake ma ve vybave wrapper nad mkcd a
tim se instalacni isa rozhodne ubalit daji. Dokonce i tehdy, pokud mate
nainstalovanou docela jinou distribuci, treba debian ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel. s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz