Fedora jadro a Omnibook 4500

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Listopad 24 14:18:26 CET 2003

V Po, 24. 11. 2003 v 13:31, Petr Skoda píše:
> Dobry den,
>
> uz jsem se ptal na rootu za recenzi FC, ale odpoved je dost matouci a dal
> zadne reakce, tak se radsi optam primo tady znovu.
Mohu potvrdit, ze po upgradu na fc1 se mi to (hlidani baterie) rozbehlo,
v beta verzich to jeste nefungovalo. Jinak jsem zjistil, ze mi zacalo fungovat
i za/vypinani touchpadu, cehoz jsem si pred tim nevsiml.

> Proto me napadlo, ma smysl pouzit distrib jadro z FC1 a vymenit jej za RH9
> update jadro 2.4.20 ? Pojede to ? A popr jake user space programy z FC
> jeste budu potrebovat aby ACPI slo k plne spokojenosti (i s tim
> suspendem)?
>
> P.S. Nechci flame o tom jak je ACPI nedokonale a proc je tam RH nedali...
Dle meho soudu ma smysl upgrade primo na fc1, u notebooku nebude urcite
notna podpora 5 let, jednodussi je proste prejit na novejsi verzi, kde
budou navic i nejnovejsi verze desktop aplikaci.

Me se fedora velmi libi.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>