AMD64 - kdo doda HW?

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Středa Listopad 26 18:08:21 CET 2003

On Wed, 26 Nov 2003, Pavel Janoušek wrote:

> [...]

Trvam na programe, ktorý som Vam napisal. Je tam jasna funkcia malloc.

> 	Cetl jsem to nekolikrat a zrejme jste pouzil spatny vyjadrovaci

super 64 bitovy program - co je na tom nezrozumitelne?

> 	??? udelal jsem to i v tomto vlakne!)), proces i na 32-bit platforme
> 	??? MUZE naalokovat klidne 1TB - ostatne, co je databaze, datovy

Priklad bol jasny a zrejmy. Bola pouzita funkcia malloc a alokovala
sa suvisla pamat. 32 bitovy linux to nedokaže, 64 bitovy ano. Ak by tam bol
32 bitovy linux, tak uz pri kompilacii by som bol upozorneny na to, ze
program nebude fungovat.

> 	Nemam zapotrebi Vam neco dokazovat... Spoustu souvisejici prace

V tom pripade povazujem Vase tvrdenie za marketingovy blabol a nevenujem mu
dalsiu pozornost.

				jano