Problem s RTL8139

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Neděle Listopad 30 12:06:44 CET 2003

Zdravím,

nevím proč, ale dva maily, které jsem poslal asi před hodinou sem zatím nedorazily.
Výpis příkazu lsmod modul 8139too nezobrazil. Takže se domnívám, že modul nelze zavést (počítač vždy zatuhne). Je možné, že chip je nový (síťovka je sotva měsíc stará). Mám CD a jsou tam *.c soubory pro járda 2.4.x i 2.2.x

Jak si zkompiluju pouze tento c soubor? Vím, že
make modules
zkompiluje všechny moduly, ale to by na mojem PC asi hodně trvalo.

Myslím, že by stačilo zkompilovat pouze nový modul, když v menuconfig je <M>. Nebo se mýlím?

Dík

Lukáš