Problem s RTL8139

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Listopad 30 13:19:00 CET 2003

On Sun, Nov 30, 2003 at 01:13:21PM +0100, Honza Houstek wrote:

> Jo, nekdo zjevne prepisknul lokalizaci ...

Taky jsem si to myslel, když jsem ho uviděl poprvé, ale je to úplně jinak.
Viz Linux+IPV6-HOWTO:

  5.1.2.1. IPv6-in-IPv4 tunnel interfaces

  These interfaces are normally named sitx. The name sit is a shortcut
  for Simple Internet Transition. This device has the capability to
  encapsulate IPv6 packets into IPv4 ones and tunnel them to a foreign
  endpoint.

  sit0 has a special meaning and cannot be used for dedicated tunnels.

Takže je to naprosto v pořádku a s problémem to nijak nesouvisí.

                                                        Michal Kubeček