single user mode bez hesla? (Re: Heslo pro root nefunguje)

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 2 20:09:27 CEST 2003

Michal Kubecek napsal(a):

> [...]

-> zaheslovat si lilo, BIOS, zakazat boot z removables, a nejlepe
znemoznit nepovolanym pristup ke stroji (aby si nemohl udelat clear CMOS)

> Na tohle jsem už mockrát narazil a vždy mi to vrtalo hlavou. To je nějaká
> specialita Redhatu, že v single user modu nepožaduje heslo? Distribuce, se
> kterými běžně pracuji (SuSE, Slackware) nic takového nedělají.

podivejte se do inittab a hledejte sulogin, resp. tam jsem to u RH
pridaval kdyz jsem chtel passw protected single. Suse to mozna resi jinak.

Dan