filesystems (was:live distribuce...)

Milan Kocián milon na wq.cz
Středa Říjen 22 18:24:49 CEST 2003

On Wed, 2003-10-22 at 17:42, Honza Houstek wrote:

> No ja pouzivam XFS temer vsude a plne disky mam kazdou chvili. Nikdy jsem
> nemel problem. V listu XFS se to (po dobu, kterou ho odebiram) take
> neresilo.
>
> Mozna to je nejaky vas nebo mdk-specific problem.
>
> -- Honza Houstek

Mam dojem ze ohledne plneho HDD se resilo vice veci. Jedna vec, mam
dojem, bylo priserne zpomaleni. Myslim ze z toho vzesly nejake opravy.
Vice v archivu XFS.

Take pouzivam XFS k plne spokojenosti. Nastesti mi jeste misto nedoslo
:-). Jediny problem, ktery me s XFS potkal byl kdyz jsem mel na SW RAID5
mel cryptoloop (aes-loop) a na nem XFS. Bezelo to dokud se to
neodpojilo. Pri odpojeni se podelali logy (v1 i v2) a muselo se to rucne
opravit. Pak to slo zase bez problemu az do dalsiho restartu. Logy jinde
jsem nezkousel. Zkousel jsem se ptat c xfs listu, ale nebyla vule to tam
resit. Ostatne v manualu aes-loop ani nedoporucuji na journal fs. I kdyz
na normalni partition mi to jelo bez problemu. Mam dojem, ze i pres LVM
to jede.

sorry za trochu offtopic.

S pozdravem Milan Kocian