Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Říjen 29 09:59:46 CET 2003

Petr Kania wrote:
: Dobry den,
:
: SuSE-9.0-LiveEval-i386-Int-RC1 je odvozen od ftp verze SuSE Linuxu 9.0.
: Odvozen v tom smyslu, ze neobsahuje vsechny programy obsazene v ftp
: verzi SuSE Linuxu 9.0, ktera je uverejnovana na ftp.suse.com vcetne
: zdrojovych kodu.
:
: SuSE CR, s.r.o. opakovane upozornovala spol. SuSE Linux AG na spatne
: poradi pri vydavani techto dvou produktu, ktere by mohlo vest i k
: poruseni licence GNU GPL.
:
: Na druhou stranu je treba uvest, ze i pres zpozdeni pri uvedeni
: zdrojoveho kodu spolecnost SuSE Linux AG vzdy dostala svym povinnostem
: vyplyvajicim z GNU GPL.
:
: Bohuzel jsem v GNU GPL nenasel sedmidenni lhutu pro poskytnuti
: zdrojoveho kodu, ktery bude zverejnen v ramci ftp verze SuSE Linuxu 9.0.

	Tam pochopitelne zadna sedmidenni lhuta neni, protoze zdrojovy
kod ma byt dodavan _zaroven_ s programem. Sedmidenni lhutu jsme stanovili
pro SUSE jako moznost dostat svym zavazkum, ktere uz tak jsou poruseny.

: Protoze vsak sami poukazujeme na nedobry stav spojeny s vydavanim
: LiveEvalu, budeme ze vsech sil intervenovat u spol. SuSE Linux AG, ktera
: provozuje ftp server ftp.suse.com, aby doslo k naprave soucasneho stavu.
:
: Nemohu bohuzel akceptovat navrh uverejneni na ftp://ftp.linux.cz/pub/,
: ktery povazuji za nesystemovy. Zdrojove kody by mely byt uverejnovany na
: serveru distribuujicim take LiveEval tak, aby uzivatele nebyli nuceni
: hledat na jinych serverech.

	To si asi nerozumime. My primarne od SUSE CR chceme ty zdrojove
kody ziskat. Co s nimi budeme delat a jestli je zverejnime je nase vec
(GPL nam to umoznuje). Navrhli jsme vam jeden zpusob jak nam ty zdrojove
kody predate. Pokud vam nevyhovuje, navrhnete jiny (pri dodrzeni one
sedmidenni lhuty).

-Jan Kasprzak

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |