MDK 9.2 - Samba/SATA ("remote problem" :)

Středa Říjen 29 10:04:46 CET 2003

On Wed, Oct 29, 2003 at 09:05:35AM +0100, DukO wrote:

> Je opravdu mozne, aby SAMBA byla tim zadrhelem (MDK 9.0)? Masina asi tezko,
> PIO4 disky, 1.5GHz, 256MB RAM. Me napadlo jen nejake diskove cache pro
> SAMBU, ale z toho co jsem o tom vycetl jsem moc moudry nebyl a sam jsem
> to nikdy neprovozoval a ti co znam a ano, tak nikdy neco podobneho neresili...

Novell byl vzdycky (z prosteho duvodu implementace specialniho OS)
rychlejsi.

>    Problem 2:
> Jak zacal na ten novy server rvat pres sit/SAMBU zalohu tech dat, tak
> mu to "zamrzlo" (spadla sit, na serveru nejely Xy ani nic jineho). Zase,
> je to 2x zprostredkovane, ale me napada spousta mist, kde by mohla byt
> chyba, jenze mi pripada hloupe jit cestou postupne rekonfigurace vseho,
> co pripada v uvahu (Xy, sit, samba, jadro, ....). Nesetkal jste se s tim
> nekdo, nebo nemuzete mi nekdo rici, odkud do toho vlezti? Budu vdecny
> za kazdy "posun". ;-)

Je otazka, co vyhnilo. Mohl to bych switch, mohla to byt sitovka, mohlo
to byt jadro nebo i Samba. Musite zjistit, kde je problem.

Tj. po zatuhnuti zkuntrolovat system a logy (dmesg, /var/log/samba/*),
proverit funkcnost site proti jinemu pocitaci, vymenit sitovku,
restartovat switch (zahodit hub), vyzkouset, zda diskovy subsystem pri
zatuhnuti reaguje (tj. jestli na konzoli lze pracovat a vypisovat
soubory a adresare). Zkuntrolovat, zda jine sitove sluzby bezi (napr.
FTP).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz