ISO na USB disk

paspa na seznam.cz paspa na seznam.cz
Středa Říjen 29 14:59:48 CET 2003

On 25 Oct 2003 at 20:14, Honza Houstek wrote:

> No urcite je mozne na USB disku udelat iso filesystem. Bootovani s CD
> je ale trochu prasarna - CD obsahuje image diskety pri bootu je tato
> emulovana biosem jako skutecna disketa, na ni je tedy nejaky
> bootsector, zavadec apod.

Tohle neni cela pravda. Existuje i zpusob jak vypalit bootovaci CD
tak, ze se chova normalne jako harddisk. Sam jsem takove kdysi
vyrobil, ale bohuzel uz nevim kde jsem k tomu nasel how-to. Rozhodne
Nero to umi, staci mu rict ze chcete vyrobit bootovaci CD a pak mu
rict partisnu kterou ma na to CD prepalit (musite ji mit na disku).
Takze mozna pres dd zkopirovat to iso na nejakou partisnu na disku a
pak to presmahnout. Ale to uz hadam.

S pozdravem
  Pavel Spalek

Pavel Spalek