Placena podpora SUSE,vyplati se?

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Čtvrtek Říjen 30 17:31:38 CET 2003

Dan Ohnesorg wrote:

> [...]
> zakaznik rekne mam tuhle verzi, support se naloguje na stroj kde ma danou
> verzi instalovanou a prikaz tam zada, hned vi na cem je. Oproti tomu, asi
> tezko tam bude mit vsechny modely od dellu, aby si na nich spustil Xfree. To
> lze cekat jen u HW, ktery certifikovali. A i tam se vyskytuji variace, kdy
> teoreticky stejny stroj ma uplne jinou grafickou kartu a jinou cdrom
> mechaniku (IBM e250, oba vime o kterych dvou strojich mluvime, starsi verze
> maji onboard VGA kartu 100% linux kompatibilni, novejsi maji levnejsi, jejiz

V tomhle pripade byla odpoved skryta primo v logu, ktery si vyzadali.

Osobne jsem reseni tusil a do dotazu jsem jim dal primo napovedu

Cituji: "
Zajimalo by me co s tim. Mam dojem ze tato videokarta mozna sdili pamet
se systemem a tak jestli treba neni neco nutne nastavit pri bootovani
nebo v BIOSu.
"

ale nechtelo se mi to hledat tak jsem si rikal ze kdyz je tam ta
instalacni podpora, tak ze se s tim nebudu hledat a zkusim je...

> Nicmene od urcite urovne znalosti nastava vyhoda placene supportu jen tam,
> kde se jedna o specifickou zalezitost dane distribuce. Tam totiz support
> hned naprosto presne vi kde je chyba, nebo jak se dana vec ma udelat
> spravne.

Co specifickou zalezitosti dane distribuce myslite konkretne?

Tom