soft patenty - dlouhe

Martin Bajer hi na martinbajer.cz
Pondělí Září 1 15:56:16 CEST 2003

V Po, 01. 09. 2003 v 11.29, Karel Zak napsal:
>  Date ruku do ohne za to, ze Ogg by tu byl tak jak je i bez predchozi
>  existence MP3? Nebo PGP bez prace na RSA, Linux bez komercnich
>  UNIXu, apod.?

Date ruku do ohne za to, ze by byla slepice bez predchozi existence
vejce ? :o)
GNU/Linux byl napsan komletne odznova bez patentů.

> To v cem je problem je (IMHO) stanoveni hranice mezi patentovanim
> nejake obecne "hlouposti" (treba to trideni) a patentovanim neceho
> "vetsiho". Bohuze popsat takovou hranici v zakonech je temer nemozne
> takze se voli cernobily postup bud "SW patenty ano" a nebo "SW patenty
> ne". IMHO ani nedna z techto moznosti neni spravna...

"Ani jedna moznost neni spravna", protoze IMHO vychazite ze spatnych
predpokladu.

V Norsku v muzeu Kon-Tiki Thora Heyrdahla je citat, ktery zni nejak
takhle: "Hranice? Nikdy jsem zadne nevidel! Ale slysel jsem, ze existuji
v hlavach nekterych lidi."

prijemny zbytek dne

--
Martin Bajer 'fict10n'