soft patenty - dlouhe

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Září 1 16:37:16 CEST 2003

On Mon, Sep 01, 2003 at 03:56:16PM +0200, Martin Bajer wrote:
> V Norsku v muzeu Kon-Tiki Thora Heyrdahla je citat, ktery zni nejak
> takhle: "Hranice? Nikdy jsem zadne nevidel! Ale slysel jsem, ze existuji
> v hlavach nekterych lidi."

 Pochopitelne, pokud budu zit sam nahy nekde na nejakem ostruvku moc
 hranic v hlave nosit nebudu. Az se budu autem prohanet trosku vetsim
 meste budu jich mit podstatne vice, jinak nepreziju ani ja ani me
 okoli. Ostatne to co vy citite jako rusenim hranic bude urcite nejaky
 manager nadnarodni korporace citit jako zavadeni hranic novych :-)

    Karel

 PS. Puvodne jsem do teto debaty vstoupil jen proto, ze tu padlo neco
     v tom smyslu, ze patenty nikomu nic neprinesly (nevidelaly). Na
     obhajobu nebo boj proti SW patentum se narozdil od ostatnich
     necitim dostatecne vzdelan. Takze koncim ;-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/