samba - share a user pristup

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Září 3 23:51:58 CEST 2003

> Zkuste lepe popsat, co presne pozadujete od "pristupu ke spolecnemu
> adresari", pak to bude mozne resit konkretneji.

Bezproblemovy pristup ze vsech PC a ruznych OS.
Coz s nastavenymi hesly jaksi, vzhledem k rozpeti
verzi OS a nechuti radovych uzivatelu zadavat
jakakoliv hesla, prilis nefunguje.
To se mi nejvic libilo se security = share

Naopak, potrebuji adresar na bankovni vypisy
a home adresare pro ty, kdo je umeji pouzit.
Bude mi fungovat kombinace share a seznam
povolenych uzivatelu?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz