samba - share a user pristup

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Září 4 00:07:37 CEST 2003

On Wed, Sep 03, 2003 at 11:51:58PM +0200, Miroslav Kolombo wrote:

> Bezproblemovy pristup ze vsech PC a ruznych OS.
> Coz s nastavenymi hesly jaksi, vzhledem k rozpeti
> verzi OS a nechuti radovych uzivatelu zadavat
> jakakoliv hesla, prilis nefunguje.
> To se mi nejvic libilo se security = share

Pokud nechcete, aby museli zadávat hesla, tak tomu prostředku nastavte
'public' alias 'guest ok', možná bude potřeba dát ještě 'guest only'.

> Naopak, potrebuji adresar na bankovni vypisy
> a home adresare pro ty, kdo je umeji pouzit.

A ty připojujte normálně přes jméno a heslo. V případě, že je těch klientů
opravdu hodně, možná by stálo za to uvažovat o nějaké centralizované správě
těch hesel, případně rovnou zavedení NT domény.

                                                          Michal Kubeček