samba - share a user pristup

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Čtvrtek Září 4 10:02:34 CEST 2003

> Pokud nechcete, aby museli zadávat hesla, tak tomu prostředku nastavte
> 'public' alias 'guest ok', možná bude potřeba dát ještě 'guest only'.

Aha, tady jsem si mozna nenastavil "guest only", asi jsem
zcela nepochopil vyznam te volby.
Tj. kazdy je tam guest a ma prava na plny pristup, je to tak?

Jeste predpokaldam, ze dva stroje s Win95 mi zkomlikuji
praci s hesly, je tomu tak, ze ano?

> A ty připojujte normálně přes jméno a heslo. V případě, že je těch klientů
> opravdu hodně, možná by stálo za to uvažovat o nějaké centralizované
správě
> těch hesel, případně rovnou zavedení NT domény.

Nastesti se jedna jen o 3 uzivatele z cele site, takze to me nepali.
Ale je to castecne v druhe siti pomoci MS-Terminal serveru a tunelovaneho
propojeni skrz Internet. Zacina to byt pekne dilo ....

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz