samba - share a user pristup

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 4 11:20:49 CEST 2003

> Raději se podívejte do manuálové stránky k smb.conf, ale jestli si to
> dobře pamatuji je to takto: dáte-li 'guest ok', znamená to, že pokud se
> uživatel pokusí přihlásit anonymně, je mu to umožněno, ale pošle-li
> jméno a heslo, kontrolují se. Může se tak přihlásit buď pod uživatelem
> nebo anonymně (a získat rozdílnou úroveň přístupu k jednotlivým souborům
> a adresářům). Několikrát jsem ale u některých verzí Windows narazil na
> problém, jak je donutit, aby se přihlašovaly jen anonymně, proto je v
> případě, který popisujete, asi lepší použít 'guest only', které
> [...]

Je to tak, jak pise Michal. Obcas se muze hodit misto guest only pouzit
force user, v tom pripade probehne prihlaseni normalne, ale pote se pro
pristup k datum pouzije uvedeny user. Kazdopadne se pripojuji k
doporuceni, aby si tazatel procetl man smb.conf (a to plati i pro vsechny
ostatni, kteri zde planuji polozit nejaky dotaz ohledne konfigurace
samby).

-- Honza Houstek