router a firewall - pøístup pøes LAN na inet

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Září 11 13:51:23 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 12:29:50PM +0200, Zdenik Sejeek wrote:
> Dobrý den,
>
> prosím o pomoc správce síti. Jsem na LAN poipojené k inetu pomocí
> linuxového serveru(RH 6.2). HTTP zajišťuji proxy, POP3 a SMTP funguje,
> telnet ven také, ale vše ostatní už je bez šance. Poedpokládám, že je to
> na tom linuxu zakázané. Mám možnost se poíští týden dohodnout se
> správcem na nastavení a chci vidit, co všechno mužu vymáeknout!
>
> Jednoduše mi zajímá, co všechno za služby a protokoly mi muže pomocí
> linuxového routeru fungovat. Jde konkrétni také o protokoly UDP, které
> potoebuju.

> [...]

A jak to souvisi s Linuxem? Nijak. Vas problem je obecna problematika siti
at uz dela router cisco, widle nebo unix. Zkuste net na cs.felk.cvut.cz
ci jinou podobne zamerenou konferenci na pandora.cz.

-- Dalibor Straka
PS:Vy totiz ani nevite co chcete.

Daląí informace o konferenci Linux