RE: router a firewall - přístup přes LAN na inet

Zdeněk Sejček sejc na gymcaslav.cz
Čtvrtek Září 11 15:55:30 CEST 2003

Děkuji za zájem. Nene, jen dílčí PC na síti gymnázia. Jde mi konkrétně o
konfiguraci linux RH 6.2, protoµe µádné cisco ani nic jiného tady
nemáme. Kdysi jsem konfiguroval iptables pro linux, ale tohle snad jsou
jeątě ipchains a já fakt nevím, co s tím. Nejsem správce toho serveru,
jde mi o to, µe aµ se bude vymlouvat, proč to nejde, abych mohl
oponovat. Zeptám se na uvedených konferencích. Ale co s tím RH6.2?

Děkuji.
Zdeněk Sejček

P.S: Kdybych věděl co chci, nagoogloval bych to ...:)

*** A jak to souvisi s Linuxem? Nijak. Vas problem je obecna
*** problematika siti at uz dela router cisco, widle nebo unix.
*** Zkuste net na cs.felk.cvut.cz ci jinou podobne zamerenou
*** konferenci na pandora.cz.
***
*** -- Dalibor Straka
*** PS:Vy totiz ani nevite co chcete.